Ikonka głównej strony
 ―
Załatw sprawę
 ―
Wydawanie opinii

Warunki realizacji inwestycji

Zanim złożysz wniosek, sprawdź, kto jest administratorem terenu, na którym realizujesz inwestycję. Warunki realizacji inwestycji w zakresie ochrony zieleni wydajemy wyłącznie dla inwestycji realizowanych na terenach administrowanych i zarządzanych przez naszą jednostkę. Listę tych terenów znajdziesz w zakładce Nasze tereny.

Opłaty

Za złożenie wniosku i określenie warunków nie są pobierane opłaty.

Wymagane dokumenty

Pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek lub napisz go samodzielnie. Wzór formularza wniosku dostępny jest na dole strony, w sekcji Pliki do pobrania. Możesz skorzystać z formularza wniosku, jednak nie jest on obligatoryjny.

Do wniosku dołącz następujące dokumenty:

  1. Opis inwestycji,
  2. Inwentaryzacja zieleni i gospodarki zielenią,
  3. Projekt inwestycji z oznaczeniem sposobu prowadzenia prac oraz ze wskazaniem sposobów zabezpieczenia zieleni,
  4. Projekt nasadzeń kompensacyjnych (jeśli przewidziano),
  5. W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika – oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.

Dokumenty z punktów 2., 3. i 4. wymagane są w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach.

Jak przygotować dokumenty

Aby ułatwić Ci przygotowanie dokumentów przygotowaliśmy wytyczne:

Jak złożyć dokumenty

Masz kilka możliwości złożenia dokumentów. Pamiętaj jednak, że część dokumentów wymagana jest w formie papierowej.

  1. Osobiście w kancelarii Zarządu Zieleni: Hoża 13a, pokój 24
    (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00)
  2. Za pośrednictwem poczty na adres:
    Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, ul. Hoża 13a, 00-528 Warszawa
  3. Mailowo: kontakt@zzw.waw.pl
  4. Przez ePUAP [link otwiera się w nowym oknie]
    Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /ZZW/SkrytkaESP: [link otwiera się w nowym oknie].

Jak odebrać dokumenty

We wniosku zadeklaruj preferowaną formę odbioru:

  1. Za pośrednictwem poczty.
  2. Osobiście w Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy: ul. Hoża 13a, 00-528 Warszawa
    (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00).

Poinformujemy mailowo lub telefonicznie o możliwości odbioru opinii.

Termin rozpatrzenia wniosku

Do miesiąca, jednak w przypadku spraw skomplikowanych oraz w przypadku uzupełnień termin może ulec wydłużeniu.

Pliki do pobrania

Zobacz również

Kontakt
Wnioski rozpatruje Dział Opiniowania Dokumentacji Projektowej

W razie pytań skontaktuj się z osobą zajmującą się wnioskami dla danej dzielnicy:

  • Ochota, Wola, Włochy
    tel.: 22 277 48 64
  • Ursynów, Praga Północ, Targówek
    tel.: 22 277 48 17
  • Praga Południe
    tel.: 22 277 42 52
  • Białołęka, Wawer, Wesoła
    tel.: 22 277 42 66
  • Śródmieście
    tel.: 22 277 49 32
  • Bemowo, Bielany, Żoliborz
    tel.: 22 277 48 10
  • Mokotów
    tel.: 22 277 48 09
  • Wilanów, Rembertów, Ursus
    tel.: 22 277 48 03


NA SKRÓTY
Wydanie opinii
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Pracuj z nami
FAQ
Warszawa 19115
Miejski Serwis Mapowy Warszawa 19115