Miasto Stołeczne Warszawa posiada polisę ubezpieczeniową, w ramach której rozpatrywane są wszelkie szkody powstałe w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
Szkodę możesz zgłosić kontaktując się z ubezpieczycielem – PZU S.A:
- wypełniając formularz dostępny na stronie pzu.pl [link otwiera się w nowym oknie];
- telefonicznie pod nr: 801 102 102 lub (022) 566 55 55;
- wysyłając SMS o treści SZKODA pod numer 4102 – PZU oddzwoni i przyjmie zgłoszenie;
- osobiście w oddziale PZU S.A.;
- wysyłając zgłoszenie na: kontakt@pzu.pl
Zgłaszając szkodę należy podać odpowiedni nr polisy Miasta Stołecznego Warszawy:
- Polisa nr 1067587778-2 – dla szkód, które wydarzyły się w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
- Polisa nr 1067587778-1 – dla szkód, które wydarzyły się w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023
- Polisa nr 1067587778 – dla szkód, które wydarzyły się w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022
- Polisa nr 1036597935-2 – dla szkód, które wydarzyły się w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021
Ubezpieczyciel może poprosić o przekazanie niezbędnej dokumentacji w sprawie, np.:
- opisu okoliczności i przebiegu zdarzenia wraz z określeniem daty i godziny powstania szkody,
- zdjęć z miejsca szkody, ewentualnie szkicu przedstawiającego przebieg zdarzenia,
- rodzaju przeszkody, w tym kształtu i wymiarów,
- zdjęcia drzewa, które spowodowało szkodę,
- opisu odniesionych urazów wraz z dokumentacją medyczną,
- oświadczeń świadków zdarzenia,
- kserokopii rachunków i faktur,
- informacji o wysokości żądanego odszkodowania oraz dokumentów uzasadniających zgłoszone roszczenie np. kosztorys z naprawy,
- oraz innych dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia sprawy.