Ikonka głównej strony
 ―
Pracuj z nami
Udostępnij Ikonka udostępniania facebook Ikonka udostępniania platforma X Ikonka kopiowania linkLink skopiowany Ikonka drukuj

Przebieg i zasady rekrutacji

Proces rekrutacji

  1. Na początku procesu rekrutacji przeprowadzamy ocenę formalną dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów. Oznacza to, że oceniamy dokumenty pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy złożą dokumenty po terminie lub nie spełnią wymagań niezbędnych, nie przejdą do następnego etapu.
  2. Skontaktujemy się z tymi kandydatami, którzy złożą poprawne dokumenty i spełnią wymagania niezbędne, aby zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.
  3. Następnym etapem jest test wiedzy, który przeprowadzimy tylko wtedy, gdy więcej niż 10 kandydatów spełni wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu. Test ten dotyczy zagadnień związanych z pracą, na którą aplikujesz. Odbędzie się w jednym terminie dla wszystkich zainteresowanych i składa się z 20 zamkniętych pytań jednokrotnego wyboru.
  4. Kolejnym etapem jest rozmowa rekrutacyjna, przeprowadzana przez komisję. W trakcie tej rozmowy oceniana jest prezentacja kandydata, motywacja do pracy, wiedza specjalistyczna oraz umiejętności miękkie, które są wskazane w ogłoszeniu.
  5. Po rozmowie rekrutacyjnej skontaktujemy się z kandydatem wybranym do zatrudnienia.
  6. Opublikujemy wyniki na stronie internetowej ZZW, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w biurze ZZW. Znajdziesz tam informację o najlepszym kandydacie lub o braku wyboru.

Jak przygotować się do rozmowy

  1. zapoznaj się dokładnie z ogłoszeniem o pracę
  2. przeczytaj uważnie opis stanowiska i zakres zadań
  3. przeczytaj informacje o ZZW – czym się zajmujemy
  4. przemyśl kryteria przyjęcia i poszukaj w swojej karierze zawodowej jak najwięcej argumentów za swoją kandydaturą
  5. podczas rozmowy zapytamy o Twoje oczekiwania finansowe

Ochrona sygnalistów

Zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy o ochronie sygnalistów, w Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych, która umożliwia zgłaszanie informacji o naruszeniu prawa. Szczegóły znajdziesz w biuletynie informacji publicznej.

Zobacz również

Kontakt
Masz pytania?

Skontaktuj się bezpośrednio
z Działem Spraw Pracowniczych:

  • tel.: (22) 277 42 09
  • tel.: (22) 277 42 10
  • tel.: (22) 277 49 26


NA SKRÓTY
Wydanie opinii
Nieruchomości
Zamówienia publiczne
Pracuj z nami
FAQ
Warszawa 19115
Miejski Serwis Mapowy Warszawa 19115