Proces rekrutacji
- Na początku procesu rekrutacji przeprowadzamy ocenę formalną dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów. Oznacza to, że oceniamy dokumenty pod kątem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy złożą dokumenty po terminie lub nie spełnią wymagań niezbędnych, nie przejdą do następnego etapu.
- Skontaktujemy się z tymi kandydatami, którzy złożą poprawne dokumenty i spełnią wymagania niezbędne, aby zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.
- Następnym etapem jest test wiedzy, który przeprowadzimy tylko wtedy, gdy więcej niż 10 kandydatów spełni wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu. Test ten dotyczy zagadnień związanych z pracą, na którą aplikujesz. Odbędzie się w jednym terminie dla wszystkich zainteresowanych i składa się z 20 zamkniętych pytań jednokrotnego wyboru.
- Kolejnym etapem jest rozmowa rekrutacyjna, przeprowadzana przez komisję. W trakcie tej rozmowy oceniana jest prezentacja kandydata, motywacja do pracy, wiedza specjalistyczna oraz umiejętności miękkie, które są wskazane w ogłoszeniu.
- Po rozmowie rekrutacyjnej skontaktujemy się z kandydatem wybranym do zatrudnienia.
- Opublikujemy wyniki na stronie internetowej ZZW, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w biurze ZZW. Znajdziesz tam informację o najlepszym kandydacie lub o braku wyboru.
Jak przygotować się do rozmowy
- zapoznaj się dokładnie z ogłoszeniem o pracę
- przeczytaj uważnie opis stanowiska i zakres zadań
- przeczytaj informacje o ZZW – czym się zajmujemy
- przemyśl kryteria przyjęcia i poszukaj w swojej karierze zawodowej jak najwięcej argumentów za swoją kandydaturą
- podczas rozmowy zapytamy o Twoje oczekiwania finansowe
Ochrona sygnalistów
Zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy o ochronie sygnalistów, w Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych, która umożliwia zgłaszanie informacji o naruszeniu prawa. Szczegóły znajdziesz w biuletynie informacji publicznej.