Jeśli jesteś zainteresowany/a prowadzeniem handlu obwoźnego – złóż do nas wniosek w formie pisemnej.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o udostępnienie stanowiska do handlu obwoźnego.
- Oświadczenie przedsiębiorcy, że nie posiada zaległości wobec m.st. Warszawy, Skarbu Państwa lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wzór wniosku wraz z oświadczeniem ws. zaległości dostępny jest na dole strony, w sekcji Pliki do pobrania.
Jak złożyć dokumenty
- Osobiście w kancelarii Zarządu Zieleni:
Hoża 13a, pokój 24 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00)
- Za pośrednictwem poczty na adres:
Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, ul. Hoża 13a, 00-528 Warszawa
- Mailowo: kontakt@zzw.waw.pl
- Przez ePUAP [link otwiera się w nowym oknie]
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /ZZW/SkrytkaESP: [link otwiera się w nowym oknie].
Dodatkowe informacje
- Prowadzenie handlu obwoźnego może nastąpić po zawarciu umowy cywilnoprawnej – na czas oznaczony, nie dłuższy niż 1 rok.
- Rozpatrujemy tylko wnioski kompletne, podpisane przez osobę lub osoby upoważnione;
- Termin rozpatrzenia wniosku i ewentualnego zawarcia umowy wynosi 30 dni;
- Jeden podmiot może ubiegać się o maksymalnie 3 stanowiska na obszarach zarządzanych przez Zarząd Zieleni;
- W umowie zostanie wpisany obowiązek uzyskania wszelkich wymaganych prawem zgód i pozwoleń, np. w przypadku terenów wpisanych do rejestru zabytków – decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (ul. Nowy Świat 18/20).
- Każdy punkt handlu obwoźnego, który ma podpisaną umowę z naszą jednostką, musi posiadać na stanowisku specjalną etykietę lub identyfikator.
Ważne dokumenty
Udostępnimy miejsca do prowadzenia handlu obwoźnego, zgodnie z zasadami wynikającymi z poniższych dokumentów:
Pliki do pobrania