24 grudnia Zarząd Zieleni m.st. Warszawy będzie nieczynny

Informujemy, że w dniu 24 grudnia 2021 r. (piątek) Zarząd Zieleni m.st. Warszawy będzie nieczynny w zamian za święto przypadające w sobotę 25 grudnia 2021 r.
W tym dniu w sprawach pilnych prosimy o kontakt z Miejskim Centrum Kontaktu 19115. Niezależnie od przerwy świątecznej, Warszawa 19115 działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostępne dla mieszkańców są:

  • Telefon 19115, przez który udzielane są informacje, przyjmowane zgłoszenia i wolne wnioski
  • Aplikacja mobilna Warszawa19115, dzięki której w błyskawiczny sposób można poinformować Urząd m.st. Warszawy o problemie
  • Portal warszawa19115.pl, poprzez który można znaleźć informacje, korzystając z rozbudowanej Bazy wiedzy dotyczącej spraw urzędowych, regulacji prawnych, ważnych terminach i aktualnych tematach związanych z życiem miasta. Przez portal można także zgłosić problem/awarię, przesłać wolny wniosek lub skorzystać z innych usług takich jak: zarezerwowanie wizyty w urzędzie, sprawdzenie aktualnego stanu kolejek lub skorzystanie z pomocy tłumacza migowego
  • Aktywne kanały kontaktu, to także czat i mail: kontakt@um.warszawa.pl

 

Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji na temat działalności Zarządu Zieleni m.st. Warszawy na stronach:

 

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 20/2021 Dyrektora Zarządu Zieleni m.st. Warszawy z dnia 13 kwietnia 2021 r. na podstawie art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz § 3 ust. 2 pkt 1 oraz § 3 ust. 3 Statutu Zarządu Zieleni m.st. Warszawy stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXIII/816/2016 Rady Miasta Stołecznego Warszawy pod nazwą „Zarząd Zieleni m.st. Warszawy”.

Pokaż inne artykuły